luni, 23 martie 2009

Jurnal stelar numarul 1/2009







Un prieten mi-a zis demult ca nu ar fi o idee rea sa scriu. Dar nu poti sa scrii daca nu ai subiecte si intotdeauna am simtit ca imi lipsesc subiectele. Si totusi... e de ajuns sa te uiti in jur ca sa vezi lucruri interesante, amuzante sau care merita sa fie povestite. Asa ca mi-am luat inima in dinti si deschid jurnalul de bord in asteptarea lucrurilor marunte sau mari care nu vor intarzia sa apara. Despre ce as putea sa scriu ? De la micile intamplari din viata de zi cu zi, la jurnale de calatorie sau la evenimente care ne schimba viata, la experiente profesionale inaltatoare sau aspiratii mai mult sau mai putin realizabile, blogul meu se vrea un amestec pestrit de experiente si idei.

Centrele mele de interes :

- experiente personale din viata de zi cu zi
- coltisorul de lucru manual : bijuterii lucrate manual in poze lucioase si colorate
- SEO
- povestiri cu prsonaje mai mult sau mai putin reale
- calatorii, dar nu in ultimul rand...

Asa ca pe curand, prieteni !

7 comentarii:

  1. Bravo pentru acest inceput...
    Va fi o ocasia pentru mine sa vorbesc in romana !
    Asteptam alti posturi !
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Zuuuuper tare !
    Bebe, vreau poze lucioase cu bijou-uri !
    si vreau locuri de vizitat ! am planuri, cand mergem sa vedem moara lui assan de exemplu ? Si un minovici...mmmm

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo bebeeeeee :D
    Facem multe crecei si multi bratari

    RăspundețiȘtergere
  4. Sar mana pt incurajari. Or sa vina si cerceii marca Mari & Je, or sa vina si calatoriile cu poze si multe alte chestii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot inainte, inceputul este promitator.Hai ca o sa ai cei mai buni critici :) Astep intamplari si calatorii, sa ma vad si eu ce mai face lumea in ziua de azi ca eu cam frec menta

    RăspundețiȘtergere
  6. Ruxus, acu' îţi văd blogul. îţi dai seama că eşti deja pe blogroll la mine, nu?

    mă bucur foarte tare. baftă :)

    RăspundețiȘtergere