luni, 12 octombrie 2009

Mari schimbari, noi drumuri



Ultima calatorie lunga pe anul acesta




A fost o vara speciala petrecuta la Paris, ultima de genul asta care mi-a deschis ochii asupra mai multor lucruri.


Imi place Parisul. Nu pentru ca e un oras istoric, nu pentru ca e mai frumos din punct de vedere arhitectural, sau pentru ca e mai sofisticat. Imi place Parisul pentru ca oamenii par mai putin stresati desi au si ei problemele lor, pentru ca e intotdeauna muzica in metrou sau pe strazi, pentru ca ei au acea joie de vivre care ne lipseste.


Parisul pe care l-am descoperit eu nu este Parisul monumentelor, nici Parisul cluburilor de noapte sau Parisul cumparaturilor. Parisul pe care l-am descoperit eu este Parisul de zi cu zi. Mersul la munca. Croissantul de dimineata la cafeneaua din colt. Seara pe malul Seinei cu o sticla de cidru si prieteni. Discutii filozofice, politice sau pur si simplu amuzante. Glumele colegilor de munca. Restaurantul marocan de jos, cu patronul zambitor care are intotdeauna o vorba buna. Acesta este Parisul la care vreau sa ma intorc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu