vineri, 4 februarie 2011

Siteurile, add-urile si utilizatorii

Acesta este un post din suflet si reflecta toate frustrarile adunate de-a lungul lungii mele cariere de surfer... pe internet. Este in acelasi timp si un apel la cei care se fac vinovati de crima de lezmajestate de a tortura, chinui, nimicnici bietii internauti care nu au gresit cu nimic, care poate ar vrea sa cumpere un produs sau altul, dar nu daca le este aruncat in fata cu orice pret.

Mica lectie de logica : daca din cauza add-ului urias care apare pe jumatate de ecran fara nici o posibilitate vizibila de a-l inchide, nu reusesc sa vad ce ma intereseaza, parasesc pagina. Timp petrecut pe site : 2 secunde. In aceasta categorie mai intra si add-ul saltaret. E vorba de un popup foarte dragut si dinamic care te urmareste cu inversunare, sare dupa mouse, dupa cum dai scroll-ul, iti intra in urechi, in ochi si in celelalte locuri descoperite.

Mica lectie de ergonomie : Daca add-ul este mai mare si mai vizibil decat ce caut eu si nu reusesc sa vad padurea de copaci o sa parasesc pagina pentru ca nu mi se pare pertinanta. Timp petrecut pe site : 2 secunde.

Mica lectie sentimentala : daca eu caut mai degraba frumusetea sufleteasca decat cea trupeasca o sa parasesc siteul care afiseaza ditamai anuntul de matrimoniale cu blonde bine dotate. Mai ales ca eram in cautare de piese de masina. Pe bune.

Intrebare finala : Cine o sa agate blonda de la bar ? Un tip care intra tropaind, urla ca vrea o bere si o intreaba de la obraz daca vrea ca ei sa se cunoasca mai bine sau un tip care o face pe ea sa vrea sa ii propuna chestii ?

Si da, acest post e scris in urma cautarilor pe siteuri de SEO !!!

Un comentariu:

  1. paiii pb nu e de cumparat sau nu produsu' din pop-up, pb e de click - ai dat click din greseala pe banneru' meu ? SUPER !!!! ii iau banii firmei careia i-am pus banneru' :D

    daca firma nu are vanzari in urma campaniei mele agresive si obraznice nu ma priveste ... asta e culmea SEO

    RăspundețiȘtergere