marți, 19 aprilie 2011

Chefless

Azi e ziua ideala pentru a fi chefless. E innorat, inceput de saptamana si nimic nu merge cum ar trebui. Mi-a intrat griul de afara pana in cele mai profunde unghere ale sufletului. Recitesc Climate a lui André Maurois si inca mai mai fascineaza cartea asta la fel cum ma fascina acum 10 ani cand am citit-o prima data. Am fost si Odile si Isabelle.

Postul acesta ar fi trebuit sa fie despre concertul de sambata al lui Manu Chao. Dar oricat m-as chinui, cuvintele laudative refuza sa iasa. Nu ca artistul nu le-ar merita. Din contra. Doar ca nu vreau sa scriu despre lucrul notabil, magic si efemer care s-a intamplat sub ochii mei in timpul concertului. Cred ca vreau sa il mai traiesc o data. Macar un pic.


2 comentarii:

  1. Am citit initial "sefles" :)
    Dedicatie speciala pt tine : http://www.youtube.com/watch?v=rmadSGJCzo8&feature=relmfu

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult de melodie, imi place. See you tonight bad fish!

    RăspundețiȘtergere