duminică, 22 noiembrie 2015

Noapte la mansarda
















Noaptea neagra se imparte,
Fix in jumatate.
Ne certam, facem clabuci
Tu ma imbii, eu te porcesc,
Te resping, dar te doresc,
Nu-i a buna.
Ziduri groase inaltam, 
Fortareata pentru suflet 
Cu mult sarg noi ridicam.
Printre sabii incrucisate,
Frici si lacrimi adunate 
Ne privim cu ochi timizi.
Cine face primul pas ?
- Vrei sa-mi vii o noapte ?
Ma intrebi cu jar in glas.
Cand zic nu, o iei din loc.
- Nu pleca, mai stai un pic 
Am si tremur si glas mic.
Insa tu te-ai suparat :
- Gata joaca, am plecat 
De nu e, n-a fost sa fie, 
Te-am lasat.
- Nu pleca, mai stai putin 
Zic din nou, un pic timid 
Vreau sa vin, chiar vreau sa-ti fiu.
- Bine, vino, dar acum.
Te astept demult deja 
S-a facut tarziu.
Trag cu sete din tigara :
- Hai, asteapta-ma afara.
Tu nu stii de cand te vreau 
Dar mi-e frica sa ma dau 
Sa ma pierd in plasa ta
Sa te port in carne vie 
Sa te scriu in poezie.
-  Am obosit 
De-al al tau joc neostoit 
Si de frica si de fuga 
De dorinta si minciuna.
De ma vrei, vino sa iei.
- Foame mi-e sa te ating 
Dor de carne, frig in oase,
Foc in ochi, lacrimi in piept 
Perna vreau sa-ti fiu si pled 
Sa te-adun, sa te incheg,
Sa te fac din nou intreg.
Si pasesc usor, fragil
Si-ti iau mana si te tin.
Pacea curge peste noi ,
Pasiunea nu-i razboi 
Ne dam zidurile jos
Ne-ntalnim pe la mijloc.
Cand cuvintele sunt spuse,
Nu raman umbre ascunse.
In mansarda din Bizet
Tu ma strangi tare la piept.
Carne calda-ti sunt si soapta 
Eu ma dau tu ma iei toata
Si cand vine dimineata 
Zambetul iti lumineaza fata.
Noaptea alba fara sens
Peste noi a curs lent
Ne-a adus in dar usor
Vis de vara trecator.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu