vineri, 5 martie 2010

Seara hip hop cu Sample si N-Man

In ultima vreme am descoperit o multime de oameni talentati in jurul meu si vreau sa scriu despre ei. Incep cu Sample si N-man care canta Hip Hop si seara pe care am petrecut-o cu ei, o seara geniala cu mult vin ieftin si multe rime bune.

Muzica Hip Hop nu a fost niciodata printre preferatele mele, dar nici nu m-a deranjat. Seara petrecuta cu prietenii mei m-a facut poate sa inteleg mai bine despre ce e vorba si sa indragesc muzica lor. Imaginati-va o seara de sambata seara ploiasa. O camera calda, cu muzica, vin, prieteni si glume. Imaginati-va negativul in fundal, apoi intr-o scanteie de inspiratie ritmata refrenurile care curg. Atmosfera se incalzeste si mai tare, simti inspiratia cum pluteste in aer, simti cum vibrezi. Sample si N-man au ritmul in sange si sunt dansatori inraiti, nu numai cantareti. Am avut placerea sa ii aud cantand dar sa ii si vad facand acrobatii. 

Sample si N-man se cunosc demult. Muzica este pentru ei un mijloc de a se exprima, de a-si varsa oful, de a impartasi celorlalti experientele lor de viata. Unele melodii sunt foarte personale si am profitat de faptul ca erau acolo sa ii intreb ce i-a facut sa scrie o melodie sau alta. Scriu despre experiente personale, despre povesti de dragoste, sau despre nemultumiri sociale. Nu se sfiesc sa isi puna sufletul pe note.

Acum, lucreaza la un album si au scos si un videoclip : 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu