duminică, 21 martie 2010

TT Spring Party

Intotdeauna se gaseste motiv de petrecut si chiar daca nu e nici unul, se inventeaza. TT Spring Party cred ca se regaseste in cea de-a doua categorie. Petrecerea de primavara de la TechTeam a reunit mai putini oameni decat m-as fi asteptat dar asta nu a reusit in nici un caz sa faca atmosfera mai putin decat incendiara. Ingredientele erau acolo : muzica de zbantuiala, alcool, oameni tineri si nebuni si chiar si mai putini tineri dar la fel de nebuni. Pana si eu care sunt floare de perete m-am zbantuit pana la 4 jumate dimineata, chiar daca nu am fost intotdeauna de acord cu muzica. Alimentata cu un shot de tequilla m-am invartit, m-am rasucit, am dat cu stangul in dreptul si apoi am luat-o de la capat. Intre doua discutii strigate, ba in engleza ba in romana, am facut febra musculara la obraji de atata ras. Sefii de echipa au fost primii la dans, dar nimeni nu s-a lasat mai prejos. Spre dimineata, toata lumea se stransese langa garderoba la un taifas care s-a extins pana dupa plecarea mea. Concluzia serii a fost : oamenii de la TechTeam stiu sa se distreze :)


2 comentarii:

  1. hahhaaaa "floare de perete" .... mai floricico, trai-ti-ar si inflori-ti-ar frunzele, iti cam plac zbântuielile :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Sunt floare de perete mei. Daca veneai la rev ai fi vazut.... Eh...

    RăspundețiȘtergere