vineri, 16 aprilie 2010

Corabia Nebunilor

Cine zice ca rockul a murit in Romania se inseala amarnic. Dovada am avut-o in seara asta mergand la concert la Travka. Nu mai stiu cum se cheama discoteca in care au concertat, dar a fost plina pana la refuz. S-a stat la coada ca sa se poata intra.

Inauntru decor gotic, cu peretii rosii si candelabre de metal. Sfesnice cu lumanari potrivite cu atmosfera. Periculos, dupa parerea mea, dar de efect. Multa, foarte multa lume. Muzica turbata. Norocul celui mic de inaltime : in fata mea numai persoane care aveau doi metri. Am asteptat ceva pana sa cante baietii. Nimeni n-a nimerit din greseala la concert. Locul mustea de fani incantati. Nu am auzit replici rasuflate la inceputul concertului menite sa faca lumea sa intre in atmosfera. Nu era nevoie. Lumea se agita, canta, aplauda. Suvoiul de oameni parea ca nu se mai termina. In fata cuplul foarte lipicios, in dreapta fotograful turmentat. In stanga fanul inrait care canta cu ochii inchisi. Coate, ocheade, bere imprastiata. Corabia nebunilor, vorba cantecului.

Cand am plecat, dupa mai bine de o ora de concert, fata de la intrare tot mai vindea bilete. Unde putea sa mai intre toata aceasta lume nu stiu. Se priponisera la usa fara speranta de a putea intr-adevar intra si ascultau de afara.

Se pare ca baietii revin dupa doi ani de pauza. Daca e asa, intoarcerea lor a fost un succes.

3 comentarii:

Arhivă blog