luni, 31 martie 2014

10 ore pe drum in doi

cuplu



Tacerea din masina e adanca. Dragul si scumpul meu arunca foc pe nari.

 - Esti nervos.
 - Nu, nu sunt.

Iarasi liniste.

- Eu te simt nervos.

Dragul meu scoate un sir de cuvinte nu tocmai ortodoxe in legatura cu traficul.

 - Of, iar am gresit ! Acum va trebui sa intorc ! ... Ok, sunt nervos.

Tacere.

- Cred ca mi-am uitat bocancii la sora-mea.
- Vrei sa sun ?
- Da, te rog.

Raspunde cumnatul.

- Buna, Andrei, poti sa cauti te rog niste bocanci ? Sunt intr-o punga alba.

Andrei imi confirma ca nu sunt acolo.

 - Ai cautat in portbagaj ? il intreb.
 - Nu.

Tacere, apoi :

 - Vrei sa ne intoarcem la ai tai  sa ii cautam ?
 - Nu, ca e nebunie cu locul de parcare.
 - De ce esti nervos ?

Se uita la mine nu tocmai frumos.

- Nu stiu. Din mai multe motive, cred. Tie nu ti se intampla ?
- Ba da, dar incerc sa-mi dau seama de ce.

Tacem. Ma las invinsa de oboseala si adorm in scaun. La putin timp, opreste si se culca si el.

Cand ne trezim, gasim bocancii in portbagaj.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog