sâmbătă, 31 octombrie 2015

Expozitie cu arta aborigena la Bucuresti


Vestea despre expozitie mi-a venit pe cale orala, de la o prietena care a auzit de la o prietena. Si cum sunt dependenta de frumos si de arta, am zis sa arunc o privire. Asa ca m-am dus mai aproape de cer, in Skytower, sa caut frumosul printre nori si anume la etajul 34. Ca de obicei, fara sa stiu nimic, vrand mai intai sa-l simt, apoi sa-l stiu si sa-l gandesc. Si am dat peste asta :



















Vesele ca o sambata dupa-amiaza si colorate. Mi-au mers la suflet ca painea calda.

Insa, "there is more than meets the eye ", caci acestea nu sunt simple picturi, ci povesti pe panza. Fiecare element decorativ este simbol.



Artistul isi deapana istoria personala, a familiei si a comunitatii. Arta este supravietuire si identitate. Ancora intr-o lume in miscare in care iti pierzi reperele.


Expozitia face si o paralela timida intre cultura populara romaneasca si cea aborigena si veniturile realizate prin vanzari vor fi folosite tot pentru initiative culturale mestesugaresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog