marți, 5 iunie 2012

Sulfina Barbu si gogoseria de la metrou

Weekendul trecut nu am avut intalnire nici cu valurile inspumate ale marii si nici cu crestele incununate de nori ale Carpatilor dupa cum planuisem. Am avut intalnire cu ... matura. Am ignorat si soarele tentant si parcurile verzi pentru a avea grija de casuta mea. Echipata de scandal smotruiam cu spor cand suna la usa. Deschid si vad trei tineri printre care o pustoaica inaltuta cu ochelari si pistrui. Imi zambeste si imi intinde o sacosa frumoasa :

 - De la Sulfina Barbu.
 - Nu, multumesc.

Inchid repede usa peste fatza dezamagita a pustoaicei si ma intorc la datorie. Dupa multe actiuni "palpitante" pe care nu le voi descrie aici, imi rasplatesc efortul cu o gogoasa de la gogoseria de la metrou. Nici nu musc bine din ea ca vanzatoarea ma striga.

 - Domnisoara, nu vreti o prajitura ?

Ba bine ca nu. Prajitura de ciocolata era delicioasa. Si atunci ma intreb daca nu e mai bine sa faci "cadouri" dupa ce esti ales si nu inainte. Chestie de ...marketing. Dar eu nu ma prea pricep la asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu