luni, 23 noiembrie 2009

Intamplare la vot

O sa povestesc o istorioara care ar fi putut fi o fictiune daca nu s-ar fi intamplat ieri.

Sala de votare, in liceul din cartier. O zi frumoasa cu soare, oamenii, tineri cu copii sau batrani se indreapta discutand catre vot. O femeie pe la vreo 60 de ani nedumerita, cere lamuriri zambind tinerei din fata ei, care trebuia sa se asigure ca votarea merge bine, sa stranga semnaturile si sa dea stampila.

- Nu va suparati, daca vreau sa votez pentru parlament bicameral, cum fac?

- Daca vreti parlament bicameral, nu e nevoie sa votati. Votati doar daca vreti unicameral.

- Bine, va multumesc, zise femeia, credula, zambind in continuare.

Mai tarziu, cand isi dadu seama ca ceva e in neregula, se intoarse :

- As vrea sa votez si eu pentru referendum.

- Imposibil, ati zis deja ca nu vreti sa votati si s-a pus o liniuta in dreptul numelui dumneavoastra.

Si da, aceasta povestire nu este o fictiune. Rezultate pentru referendum la aceasta ora, sursa HotNews : "77,4% au votat pentru Parlament Unicameral".

2 comentarii:

  1. da, cât de minunat m-am simţit în secţia de votare când primul lucru pe care l-au făcut cei din comisie a fost să mă întrebe dacă votez sau nu la referendum...

    btw - aşa cum dorea doamna din povestea ta, am votat pentru menţinerea parlamentului bicameral.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intamplarile de genul asta limiteaza un pic dreptul pe care il avem de a alege. Si asta ca sa nu mai vorbesc de cei dezinformati mai grav de atat.

    Chiar daca stiu ca nu pot schimba mare lucru consider ca e de datoria mea sa spun unele lucruri. Daca alegi sa inchizi ochii, macar sa ii inchizi in cunostinta de cauza. Parerea mea care este:)

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog