vineri, 29 ianuarie 2010

Cateva bijuuri

Incep cu mentiunea ca eu am facut pozele si ca de-abia stiu sa tin un aparat de fotografiat in mana. Asa ca sa nu aruncati cu pietre in fotograf ! Mai ales tu, Alina :)


Cercei lucrati manual
Cativa dintre cercelusii pe care i-am facut eu in ultima vreme. Perlutze, fluturasi si margelutze vesele, asta a fost inspiratia mea. Cand vad o margeluta, eu vad si modelul de cercei. Fiecare bobita ma inspira. Margelutele roz si mov sunt foarte vesele si m-au inspirat la modele foarte feminine.



cercei fantaisie cu trifoi
Vorbind de margele care inspira, margelele verzi cu dungi albe si trifoiul m-au inspirat sa fac acesti cercei care ma duc cu gandul la spiridusi, noroc, oale cu galbeni la capatul curcubeului si bineinteles, Irlanda. Intotdeauna am vrut sa vizitez Irlanda. Sper sa ajung intr-o zi :)

set bijuterii fantaisie
Mari a fost foarte inspirata de margelutele rosii. Setul ei  alacatuit din colier, bratara si cercei e elegant, festiv si duce cu gandul la Craciun, parfumuri fine si cadouri extravagante. Nu poate fi purtat la orice, dar atunci cand este purtat, da tot farmecul tinutei.

 

cercei fantaisie minaret
 Cercelusii "turcesti" sunt lungi si se unduiesc in functie de miscarile capului. Partea de sus alcatuita din margelutele argintii si margeluta mov ma duc cu gandul la acoperisul unui palat turcesc. De aici si numele cerceilor :)




bijuterii fantaisie rosii
 Sper ca v-am facut sa visati un pic, daca nu la cercei, macar  la locurile exotice de care am pomenit. Si vorbind de locuri exotice, sau care imbie la visare va promit in curand poze de calatorie...






9 comentarii:

  1. mh ... mda ... dragute, desi poate un pic de originalitate si de extravaganta n-ar fi stricat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ...zise fata care nu poarta aproape niciodata bijuterii...

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant rationament : nu poti sa-ti exprimi opinia despre penele de strutz daca nu poti pene de strutz??!!! hhmmm

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh mai greierasule, normal ca poti sa iti exprimi opinia chiar daca porti pene de strut. Oricum, cine a mai vazut greiere cu pene de strutz ? Critica ta ar fi insa mai constructiva daca ai da si specificatii. Nu sunt prea originala... Pei tu cum le-ai vedea mai originale? Cum ai vrea sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  5. pai ...aaa ... io de exemplu m-as gandi la o bratara de picior din oki de peste cu aripioare de fluturas lacuite :D

    sau .... pentru acel pantofior "tunat" ... as monta un lantisor stralucitor pe staif iar in fata sa pune un ciucuras din coditza lui Petit :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti fac bijuteriile daca te angajezi sa le cumperi, dar mai ales sa le porti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. seriosss?? si cam cu cat le vinzi? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt tine, pret special. Negociem noi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. mmhh ... mdea ... dincolo era mai ieftin :))

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog