miercuri, 27 ianuarie 2010

Cum sa castigi bani pe internet sau ingeniozitatea unora


Neobux : inselatorie sau mina de aur ?



Tot vanand slujbe pe siteuri de profil am dat peste un anunt de "Operator publicitate internet". Am aplicat si am primit un mail nepersonalizat in care mi se promitea marea cu sarea daca ma inscriam pe Neobux. Domeniul, PTC. Mai precis cumparare de trafic. Eu stau frumusel acasa, dau clicuri, fac trafic pe siteuri si banul curge. Interesant, castig usor, efort minim, mai ca m-as putea crede in tara basmelor unde visele devin realitate. Dar asa cum nu exista basme, nu exista nici miracole. M-am hotarat sa aflu despre ce e vorba.

Ce este NeoBux : varianta oficiala



NeoBux este un site care face legatura intre siteurile care vor sa isi creasca traficul si internautii care vor sa castige bani usor.

NeoBux se ofera sa te plateasca 0.2 dolari pentru fiecare clic pe care il dai si acceasi suma pentru fiecare clic pe care il da o persoana pe care ai adus-o tu in retea. Astfel, iti poti construi propria retea de cunostinte care sa iti aduca bani. Frumos, nu? Asta e insa teoria prescurtata, teoria lunga cuprinde o serie de reguli intortocheate si e greu sa iti faci o parere fara sa te inscrii.

NeoBux pe forumuri



Pe forumuri, parerile sunt impartite, una calda, una rece. Ba ca poti face bani, ba ca e o pacaleala si pierzi mai mult decat castigi. Ba ca nu exista comunicare, si unele conturi se inchid fara sa se poata face contestatie si banii sunt pierduti etc. Nu am reusit sa imi fac o parere clara si nu stiu daca imi pot face fara sa ma inscriu. Dar din cate am inteles, regulile sunt intortocheate, nu poti sa castigi prea mult si mai trebuie sa si "investesti" ca sa  castigi.

Neobux pe siteurile cu oferte de joburi



Cum spuneam, am aflat de acest site depunand cv-uri pe siteuri de joburi. Cineva intreprinzator a bagat un anunt pentru "operator internet". Daca depui CV-ul, ti se va trimite un email nepersonalizat ca poti face bani de acasa dand clicuri. Tot ce trebuie sa faci e sa dai clic pe un link, sa te inscrii si gata. In email nu sunt mentionate prea multe amanunte despre ce e vorba. Dand clic pe link, te inscrii ca si cum ai fi adus in "joc" de catre persoana respectiva. Acest lucru nu e mentionat in mail.

Nu am idee ce poate cauta un astfel de anunt pe un site de joburi. In mod clar nu este vorba sa lucrezi pentru persoana respectiva, nici cu carte de munca, nici altfel. Nu stiu nici cat ajutor iti ofera sa te descurci in joc. Tot ce il intereseaza sau o intereseaza e sa aduca cat mai multi in joc ca sa isi ia banii.

Eu nu stiu prea multe despre siteurile de genul asta, dar sunt curioasa. Voi stiti mai mult? Si chiar daca nu stiti, cum vi se pare ideea de a pune anunturi pe siteuri de joburi cu Neobux ? O pacaleala, o miscare inteligenta, un lucru normal ?

2 comentarii:

  1. mai draga ruxus-vulpus-pisicus : imi place povestioara ta, mai ales ca e o poveste despre Feti-Frumosi si click-uri inspirata din existenta ta si nu din carti sau de Preasfintitul-si-Preafericitul-Google :)

    - mie mi se pare normal si justificat acest curent al jocului piramidal cu click-uri - e copiat dupa jocurile cu bani gen FNI sau mai simplu AVON :)))

    io kiar ma intrebam cand o sa se mute in lumea click-urilor

    CONCLUZIA : cu cat te-au platit cei de la NEOBUX sa le faci reclama??!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scopul meu nu era sa le fac publicitate cat sa atrag atentia asupra unor anumite practici de pe siteurile de joburi si speram sa aflu mai multe de la cititori despre genul asta de siteuri :) Tu ce poti sa imi spui despre neobux?

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog