sâmbătă, 21 august 2010

Tabere medievale si trubaduri - Part II

O vizita lenesa prin Bistrita


A doua zi, trezirea a fost dificila. Un dus se impunea, dar dusurile erau ca cele de pe plaja, descoperite si vizibile din orice colt al taberei. Si cine avea costum de baie la el ? Pana la urma ne-am spalat cum am putut si alungati de caldura din cort, ne-am hotarat anevoie sa vizitam Bistrita.

Din pacate nu am putut sa profitam de oras asa cum ar fi trebuit din doua motive : caldura imposibila si starea de oboseala avansata. Tot ce am reusit sa facem a fost sa ne plimbam alene in oasul linistit si insorit, sa ii admiram centrul, sa ne avantam pe stradutele elegante, sa ne bucuram de racoarea parcului M Eminescu si sa poposim insetati la terasa de langa Casa de Cultura, frumoasa ca o bijuterie. Nici gand de planul ambitios de a vizita cateva obictive turistice, cum ar fi Biserica Evanghelica, Turnul Dogarilor sau sinagoga cu cimitirul evreiesc. Sper insa sa am ocazia sa o fac alta data, pentru ca orasul merita vizitat.

















































Trubadurii

Membrii formatiei Haggard s-au pregatit toata ziua penrtu concert. Si-au acordat instrumentele, au potrivit sonorizarea si ne-au incantat auzul. Au discutat cu noi, au facut glume si ne-au avertizat ca se opresc din cantat daca vad copii fara protectii pentru urechi.

































Poze de Daniel Coman si Paula Mihaiu

Concertul a fost unul dintre cele mai reusite pe care le-am vazut de multa vreme. Trupa germana prezenta in numar complet (18 membri) a reusit sa rezoneze cu publicul cum putini artisti pot face.  Au ajutat si cele cateva cuvinte in romana pe care le stia solistul, dar mai ales calitatea muzicii. Eu am ramas indragostita de vocea sopranei si nu cred ca sunt singura dupa reactia publicului.

Pentru a va da o idee de cum a fost : va amintiti concertele Michael Jackson cu fete tipand ? Ei bine, am avut si aici fete care tipau. Solistul a zambit, a zis ca ei nu sunt Backstreet boys :)

Unul dintre momentele speciale ale concertului :



Nu ne asteptam la asa ceva...

Sunt convinsa ca a fost un concert de neuitat si pentru ei, nu numai pentru public.

Linkuri :

Bistrita

Haggard pe Wikipedia 

Siteul oficial Haggard si programul de concerte


To be continued...

2 comentarii:

Arhivă blog