joi, 24 noiembrie 2011

Un picut de muzica, un picut de toamna un picut de ceva, nu stiu ce

Asta seara am poposit intr-o sala rosie si inghesuita unde un menestrel isi canta tristetile. Toamna era si ea prezenta si isi cernea bruma in ochii ascultatorilor. Si m-am simtit intreaga si neputincioasa printre atatea jumatati. Si am fost trista pentru ei. Si m-am gandit la alte inimi frante de undeva de departe. Imaginea era neclara si priveam cu detasare la ani si tristeti trecute. Si imi doream cu disperare sa vad un zambet. Dar poate nu era locul. Sper ca nu suntem toti atat de tristi.

2 comentarii:

  1. nu suntem nici atât de fericiţi...când nu suntem nici una, nici alta ce-om fi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici prea albastri, nici prea portocalii. As spune verzi. Turcoaz sau poate chiar kaki :)

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog