marți, 15 decembrie 2009

Despre Neogen si confidentialitate


Neogen este o retea de socializare destul de populara in Romania. Atat de populara incat o prietena de-a mea m-a tot batut la cap sa ma inscriu si m-am inscris. Numai ca nu prea mi-am folosit contul de Neogen si intr-o zi am decis sa il sterg.

Cum dezactivam un cont Neogen

 

Asa ca m-am interesat despre procedura de stergere a contului, dar si a informatiilor care ma privesc din baza lor de date. Dezactivarea contului se face online. In urma ei, am primit mailul urmator:

Salutare Ruxandra,

Acest mesaj iti confirma faptul ca profilul tau este dezactivat. Din acest moment informatiile din profilul tau nu mai apar pe site sau in cautari si nu vei mai primi nicio notificare pe email.

Daca vei dori ulterior sa iti reactivezi profilul, poti face acest lucru prin simpla logare pe site cu adresa de email si parola contului tau si confirmarea reactivarii.


Numai bine,
Echipa Neogen


Conditiile de confidentialitate Neogen

 

Toate bune si frumoase, numai ca emailul asta imi da de inteles ca datele mele personale raman in baza lor de date.  In plus, informatiile apar in contiuare in cautari. Daca ma interesez mai departe, descopar urmatorul paragraf in conditiile de confidentialitate Neogen :

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justiţiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneţi prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la contact@neogen.ro sau prin posta pe adresa societatii noastre.

Le-am trimis mail acum aproape o saptamana la contact Neogen si nu am primit inca raspuns.

Neogen - va urma

 

Sunt hotarata sa relansez cererea si sa va tin la curent cu ce se va intampla. Asta pentru persoanele care mai au chef sa se inscrie...

O lege a confidentialitatii interesanta

 

In urma cautarii mele de articole despre confidentialitatea datelor, am gasit si un articolas interesant de citit.

3 comentarii:

  1. Buna Ruxus!

    Care este numele de utilizator sau adresa de email utilizata la inregistrarea contului pe Neogen? Trimite un nou email pentru clarificare la contact@neogen.ro, daca nu doresti sa publici aceasta informatie aici.

    Un connaisseur de Neogen:)

    RăspundețiȘtergere
  2. draga Molie Aroganta, sa inteleg ca lucrezi la neogen? o webmasterita binevoitoare care recunoaste pacatele retelei NOI2?

    ruxus are dreptate : Neogen e o retea nu tocmai ortodoxa si inocenta de a aduna la ciorapel o baza considerabila de date personale ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca daca am avut un cont pe o platforma sociala si l-am dezactivat, nu ar trebui sa imi mai apara numele asociat platformei resp. asa ar fi si legal. si asa mi se pare logic. am inteles bine?

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog