joi, 16 septembrie 2010

"From Paris with love"

Mi-a fost de curand recomandat un film cu teroristi, mi s-a spus ca e foarte realist. Asa ca m-am uitat. Sa va povestesc : baietii buni, 2 agenti americani sunt foarte "neconventionali", omoara cam tot ce prind, chinezi, arabi si pachistanezi. Baietii rai - o sa va mire - sunt bruneti. De data asta sunt pakistanezi, nu arabi. Ce usurare. Toata lumea stie ca arabii sunt teroristi!!! Scopul scuza mijloacele : nu poti sa impiedici un atentat cu bomba decat lasand in urma un val de cadavre. Cred ca vanzarile de ketch up au crescut in America cu 20% pe timpul filmarilor. Scorpia de logodnica a personajului principal (pe care acesta o impusca dupa ce ii declara iubire nemuritoare) il tradeaza fara mila si vrea sa se sinucida intr-un atentat cu bomba. Motivul atentatului nu e prea bine explicat - probabil tipa si prietenul ei pakistanezul au avut un vis urat.

 Concluziile filmului :

 Americanii sunt intotdeauna baietii buni care salveaza lumea dar nu li se multumeste indeajuns. Daca omoara oameni si incalca legea este intotdeauna justificat.
 Baietii rai, teroristii sunt intotedauna arabii. Daca vezi vreunul intr-un film stii deja cine e personajul negativ de la inceput. Pakistanezii le cam seamana.
 Toate femeile sunt curve :))

Si inchei postul cu un banc mai vechi, dar care mi-a placut si imi place inca :

Tatal arab scrie fiului lui, care invata in America, la universitate:
- Fiul meu, as vrea sa plantez niste cartofi in gradina, dar sunt batran si nu pot. Si stiu ca daca ai fi fost aici, m-ai fi ajutat.
Fiul raspunde la scrisoare:
- Tata, sunt aici si nu pot face mare lucru. Si nu te apuca de sapat, ca sa nu dai peste "CHESTIA" aia.
Dupa primirea scrisorii de catre tata, apar la usa FBI, CIA. Armata sapa toata gradina, dar nimic.
Scrisoare de la fiu:
- Tata, mai mult de atat nu pot sa fac.

4 comentarii:

  1. L-am vazut si eu, actiune, actiune si iar actiune

    RăspundețiȘtergere
  2. eeeeee ruxus-pisicus-vulpus, am filmu' asta in calculator de ceva vreme da' inca nu l'am vazut !

    crocanta si acrisoara cronica ta despre acest film :))

    o sa-l vizionez si o sa-ti dau apoi o reppliiiccaaaa sa ma tii minte :D

    p.s. auzi? am si io o gradina la Mishcu - ar trebui sapata si pregatita pt. cultura de varza de toamana ! ai putea sa ma ajuti ?! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello greierasule,

    astept si cronica ta acidulata la film :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mai ruxus-pisicus-vulpus, n-am reusit sa rezist decat la juma de film. Asa se impuscau aia pe acolo de zbura bulion in toate partile si ploua cu faina prin restaurante de radea si Mishcu de asa prostie :)

    sa nu mai zic de nenea Travolta ... asa pensionar jalnic n-am vazut decat la mine in piata din spatele blocului :)))

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog