marți, 21 septembrie 2010

Umanitar - Gabi Habuc

Intotdeauna am considerat ca umanitatea e o mare familie, ca trebuie sa ne ajutam si sa ne intelegem, in pofida diferentelor si a conflictelor de interese. In acest spirit este scris si articolul acesta. Este vorba despre un tanar care are nevoie de ajutorul nostru, pe care nu-l cunosc, pe care probabil nu-l cunoasteti si totusi scriu despre el si totusi va indemn sa il ajutati daca aveti  dorinta si posibilitati.

Citez de pe blogul lui Gabi Habuc  : "Am 26 de ani, împliniţi pe 26 ianuarie. Nu ştiu dacă voi ajunge să-mi serbez următoarea zi de naştere sau măcar să petrec încă un Crăciun alături de familie. Sunt căsătorit de patru ani. Nu am copii, dar poate e mai bine aşa, decât să ajungă să crească fără tată. Sunt o fire energică, însă de două săptămâni stau imobilizat la pat şi sunt dependent de calmante şi perfuzii. Totul s-a întâmplat foarte repede şi a început cu nişte dureri groaznice de cap. Pe toţi ne doare capul din când în când, nu-i aşa? Însă ne revenim şi a doua zi o luăm de la capăt. Pentru mine însă, o a doua zi s-ar putea să nu mai existe. Medicii mi-au descoperit o malformaţie arterio-venoasă cerebrală, care a creat complicaţii prin spargerea unor vase de sânge. Nu mă poate salva decât o intervenţie numită „embolizare”, care costă între 12.000 şi 15.000 de euro la Clinica de Angiografie şi Terapie Endovasculară Hemodinamic din Bucureşti, bani pe care trebuie să-i strâng cât mai repede. "

Cont Ionut Habuc (fratele lui Gabi) : nr. RO62INGB0000999900566954, deschis la ING Drumul Taberei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog